OFERTA Premia na firmę

OFERTA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI DORADCZEJ

Zakres obsługi

  • Analiza możliwości skorzystania z programu;
  • Sprawdzenie pomysłu na firmę w kontekście zasad programu Premia na firmę;
  • Wykonanie optymalizacji punktowej;
  • Przygotowanie wniosku i realnego biznes planu;
  • Obsługa poprawek / uzupełnień / wyjaśnień;
  • Przygotowanie zmiany do biznes planu (do 3 zmian)
  • Przygotowanie wniosku o płatność I raty;
  • Doradztwo w zakresie poprawnego uruchomienia firmy.
  • Przygotowanie wniosku o płatność II raty wraz ze sprawozdaniem z realizacji biznes planu.
  • Doradztwo w zakresie programu przez cały okres obowiązywania umowy.

1 krok – Konsultacja (zadatek)

Współpracę zawsze zaczynamy od konsultacji

# 1 – Musimy się na 100% upewnić, że możesz skorzystać z programu;

# 2 – Rozmawiamy o Twoim pomyśle na firmę w kontekście uzyskania i rozliczenia premii;

# 3 – Rozmawiamy na temat planowanej inwestycji;

# 4 – Ustalamy podstawowe sprawy związane z funkcjonowaniem Twojej przyszłej firmy;

# 5 – Dokonujemy optymalizacji punktowej;

Rozmowa odbywa się na miejscu w biurze lub zdalnie przez telefon. Po przeprowadzonej konsultacji otrzymujesz e-mail z listą załączników i informacji do przygotowania dokumentacji.


2 krok – Wniosek i Biznes Plan

Kolejny etap rozpoczyna się od przyjęcia dokumentów i informacji niezbędnych do opracowania dokumentacji. Im szybciej dostarczysz do nas załączniki tym szybciej otrzymasz kompletny wniosek. Przygotowując biznes plan opieramy się na Twoich informacjach oraz naszym doświadczeniu. Jednocześnie staramy się aby biznes plan był jak najbardziej minimalistyczny (bez zbędnych zobowiązań, które utrudnią Ci prowadzenie firmy).

Każdy wniosek z programu Premia na rozpoczęcie działalności pozarolniczej przygotowywany jest w naszej firmie na zasadzie „dwóch par oczu”. Oznacza to, że po zakończeniu pracy doradca najpierw sprawdza całość sam po sobie, a następnie przekazuje do sprawdzenia drugiemu doradcy. Mimo, że takie podejście zwiększa czasochłonność pracy, to jednak przekłada się na wyższą jakość przygotowanych wniosków.


3 krok – Złożenie wniosku

Każdy przygotowany wniosek wysyłamy kurierem. Po nadaniu przesyłki otrzymujesz od nas na maila numer listu przewozowego. W kopercie znajduje się dokumentacja, na którą składa się wniosek biznes plan i wszystkie pozostałe załączniki. W tym momencie masz dwa zadania:

# 1 – Podpisujesz wniosek – miejsca do podpisu zaznaczamy karteczkami;

# 2 – Składasz wniosek w Oddziale Regionalnym ARiMR – wniosek składasz osobiście lub wysyłasz go listem poleconym.


4 – krok – Poprawki / Uzupełnienia / Wyjaśnienia

Sprawdzanie wniosku z reguły trwa 6 miesięcy. Jest bardzo prawdopodobne, że w tym czasie otrzymasz  pismo z prośbą o dokonanie poprawek. Bardzo ważne, żebyś przekazał nam to pismo zaraz po jego otrzymaniu – wystarczy zrobić zdjęcie telefonem lub skan i przesłać na adres kontakt@prusy29.pl. Na pismo trzeba odpowiedzieć w terminie 7 dni. Poprawki najczęściej dotyczą doprecyzowania zapisów i wprowadzenia dodatkowych wyjaśnień w stosunku do planowanego biznesu lub inwestycji.

Poza oficjalnym pismem, możesz się spodziewać również poprawek telefonicznych. W takiej sytuacji wystarczy, że zapiszesz numer telefonu do osoby prowadzącej wniosek, a resztą spraw zajmie się nasze biuro. Do każdego wniosku załączamy oświadczenie, w którym wyrażasz zgodę na to, że każdy pracownik naszej firmy może się w Twoim imieniu kontaktować z osobą prowadzącą sprawę.


5 krok – Uruchomienie Firmy + Wniosek o Płatność

Po otrzymaniu decyzji o przyznaniu pomocy możesz otwierać szampana 🙂 Teraz pozostają Ci już tylko formalności:

# 1 – przed założeniem firmy zaczynasz od przeprowadzenia z nami krótkiej konsultacji. Po jej zakończeniu otrzymasz listę spraw do załatwienia.

# 2 – Rejestrujesz firmę w CEiDG;

# 3 – Zakładasz konto, pobierasz zaświadczenie z ZUS lub KRUS i rozpoczynasz realizację biznes planu;

# 4 – Składasz wniosek o płatność, który ponownie prześlemy Ci kurierem.

Pieniądze są na koncie w terminie do 3 miesięcy od dnia złożenia wniosku.


Dalsza obsługa

#1 – Przez cały okres obowiązywania umowy świadczymy Ci doradztwo – czyli odpowiadamy na twoje pytania dotyczące obsługi programu;

#2 – Jeżeli zajdzie taka potrzeba dokonujemy zmiany założeń biznes planu, (np. zmiana inwestycji)

#3 – Przygotowujemy wniosek o II ratę płatności wraz ze sprawozdaniem z realizacji biznes planu i rozliczamy premię.

Nasza umowa obowiązuje do momentu, w którym ostatecznie rozliczysz się z pomocy. Na rozliczenie masz 2 lata czasu. W związku z tym nasza umowa może obowiązywać nawet 3 lata. To Ty decydujesz.


Kto będzie przygotowywał Twój wniosek ?

Robert Sekuła

  • Zarządzanie firmą;
  • Audyt przygotowywanych dokumentacji.
  • 16 lat doświadczenia

Mateusz Petrykowski

  • Przygotowanie wniosku o przyznanie pomocy;
  • Przygotowanie wniosku o rozliczenie;
  • Doradztwo przez cały okres obowiązywania umowy
  • 6 lat doświadczenia

Jacek Makulski

  • Przygotowanie wniosku o przyznanie pomocy;
  • Przygotowanie wniosku o rozliczenie;
  • Doradztwo przez cały okres obowiązywania umowy
  • 4 lat doświadczenia

Anna Różycka

  • Przygotowanie wniosku o przyznanie pomocy;
  • Przygotowanie wniosku o rozliczenie;
  • Doradztwo przez cały okres obowiązywania umowy
  • 4 lat doświadczenia

Katarzyna Sowińska-Strzeżek

  • Przygotowywanie wniosku o przyznanie pomocy;
  • Przygotowanie wniosku o rozliczenie;
  • Doradztwo przez cały okres obowiązywania umowy
  • 7 lat doświadczenia

Katarzyna Szczepaniak

  • Kontakt z klientami;
  • Obsługa sekretariatu firmy

Nasze doświadczenie

Nabór z 2017 roku – 43 przygotowane wnioski

Nabór z 2018 roku – 101 przygotowanych wniosków

Nabór z 2019 roku – 241 przygotowanych wniosków


Do kiedy przyjmuje zlecenia ?

Podczas każdego naboru powtarza się ten sam scenariusz. Na początku, bardzo dużo klientów jest zainteresowanych, ale niestety mało kto jest konkretny. Mało kto zawiera umowę, mało kto dostarcza dokumenty. Kiedy nabór wniosków wchodzi już w decydującą fazę mamy istne zatrzęsienie zleceń, których nie jesteśmy w stanie przerobić. Przekłada się to na nerwy klientów – bo wnioski są wydawane na ostatnią chwilę oraz na nasze zmęczenie – niestety często musimy pracować po nocach aby wywiązać się z zobowiązań.

Musimy rozsądnie gospodarować naszymi zasobami aby zapewnić wysoką jakość świadczonych usług. Dlatego w obecnym naborze przyjmiemy nie więcej niż 120 spraw. Decyduje kolejność zgłoszeń. Przez zgłoszenie rozumiemy podpisanie umowy lub wpłatę zadatku (500 zł).

120 – limit spraw (wniosków) jakie przyjmiemy w 2020 r.


Nasze wynagrodzenie

Całościowe wynagrodzenie – 2 x 2.370 zł (netto)

  • Pierwsza rata płatna przed wydaniem wniosku
  • Druga rata płatna w ciągu 14 dni, od dnia otrzymania decyzji o przyznaniu pomocy.
  • Koszt konsultacji stanowi zadatek, który pomniejsza finalne wynagrodzenie.
  • Istnieje możliwość rozliczenia naszego wynagrodzenia w kwocie premii – w takiej sytuacji prosimy o wcześniejszą informację.

Od czego zacząć współpracę ?

Współpracę rozpoczynamy od Konsultacji (usługę możesz zarezerwować na dole strony)

Twoja inwestycja: 500 zł

Ważne ! – Koszt Konsultacji pomniejsza całościowe wynagrodzenie za obsługę doradczą. Konsultacja odbywa się przez telefon lub na miejscu w biurze to ty decydujesz.


Zarezerwowano 120 usług ze 120 dostępnych*

Nie przyjmujemy nowych zleceń na kompleksową obsługę doradczą !

Od 19.10.2020 r. będzie można dołączyć do programu PREMIA 2020, który umożliwi samodzielne przygotowanie wniosku i biznes planu z programu Premia na rozpoczęcie działalności pozarolniczej. Program obejmuje 9-modułowy kurs online, wzorcowe dokumentacje oraz pomoc doradczą na zamkniętej grupie.

*informacja aktualizowana co 7 dni..

Close